Opinia użytkownika: ŚwiatwgElmo
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Dnia 07.03.2001r. przed południem udałam się do banku Millenium w centrum miasta założyć konto osobiste z dostępem do internetu. Po wejściu do banku zastałam kolejkę- ok. 7 osób. W banku panował porządek, było czysto. Jednak zdecydowanie była zbyt wysoka temperatura. Pomimo kolejki jedna z pracownic prowadziła prywatne rozmowy z klientem, nie zwracając uwagi na powstałą kolejkę. Zanim zdecydowałam się założyć ROR akurat w tym banku dowiadywałam się czy można założyć konto bez karty do bankomatu-otrzymałam informacje, iż jest taka opcja. Jednak w dniu kiedy zakładałam konto, byłam obsługiwana przez innego pracownika to już nie było takiej możliwości. Poza tym sama procedura zakładania konta bardzo szybka z małą ilością formalności. Pracownik zademonstrował mi również jak korzystać z konta w internecie. Dyskomfortem dla mnie była obsługa przy wysokiej ladzie- nie wyobrażam sobie załatwiać czasochłonnych procedur na stojąco.