Opinia użytkownika: Igor_14
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: n Telewizja. To moja trzecia obserwacja na temat tej platformy TV. Tym razem pozytywna. Po moich wcześniej opisanych problemach z Telewizją N złożyłem drogą mailową rezygnację z zawartej umowy w związku z nie wywiązaniem się z jej warunków przez platformę. Zaproponowałem również kompromis w postaci przedstawienia mi propozycji zadośćuczynienia za wielodniowy brak odbioru sygnału TV. Zdziwiony brakiem jakiegokolwiek potwierdzenia odebrania mojego zgłoszenia, po około 2 tygodniach zatelefonowała do mnie bardzo miła Pani Ewa A. z działu reklamacji, aby omówić dalsze losy umowy. Zaproponowała mi jako zadośćuczynienie gratisowy odbiór 1 lub 2 kanałów dodatkowo płatnych, które nie wchodziły w skład zamówionego przeze mnie pakietu przez 2 miesiące. W sposób bardzo profesjonalny i miły przedstawiła mi zaoferowaną propozycję i pozytywnie zareagowała na moje wątpliwości skorzystania z niej. Wspólnie ustaliliśmy, że w ciągu 48 godzin podejmę decyzję. Ponadto zgłosiłem pewien problem techniczny i chęć skorzystania z rozmowy z konsultantem Telewizji N. Pani konsultantka - negocjatorka :) zobowiązała się przekazać sprawę pracownikowi z działu technicznego. Jakież było moje zdziwienie, gdy po 2 - 3 godzinach zatelefonował do mnie konsultant i zaproponował pomoc... Udzielił mi wyczerpujących informacji /nie zapamiętałem personaliów tego Pana, który był tak samo uprzejmy jak opisana wcześniej przeze mnie Pani/. W związku z powyższym tym razem oceniam działania pracowników Telewizji N POZYTYWNIE i życzyłbym wszystkim takich kontaktów. Igor