Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Tchibo reprezentuje postawę godną laureata Godła Jakości Obsługi. I to trzy krotnego. Według mnie firma zasłużyła na to wyróżnienie. Zalicza mniejsze bądź ciut większe potknięcia, ale widać iż dokładane są starania by były one jak najrzadsze. Wyraźnie i bezspornie widać iż klient tu jest ważny a jego maksymalne zadowolenie priorytetowe. Przedstawiciel Tchibo zawsze konkretnie odnosi się do obserwacji, nie ma tu schematycznych ogólników. Zapewnienia o poprawie punktów które klient wskazuje jako te do poprawienia nie są pustymi obietnicami. Przykładem jest np. moja uwaga o nie wystarczającej ilości katalogów w sklepie King Cross Praga. Od momentu kiedy tą obserwację zamieściłam ilekroć odwiedzam centrum katalogi są a nie zawsze tak było. Pozostaje mi życzyć i sobie jak i innym obecnym i przyszłym klientom by dalej firma hołdowała polityce ukierunkowanej na klienta. By oferta była tak atrakcyjna jak jest .A smak kawy kojarzyła nam się z marką na najwyższym poziomie. Nie należy zapominać o pracownikach Tchibo którzy potrafią sprawić iż klient do sklepów wraca z przyjemnością i poleca go jako ten który nie zawiedzie.