Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: No cóż. Najwidoczniej wybrałam sobie najgorszą z możliwych pór na odbiór zamówienia. Na 6 stanowisk obsługi funkcjonują trzy. Przy czwartym, pod oknem również siedzi pracownik ale ten wprowadza do systemu kwity odbioru. Ja jestem ósma. Wchodzą kolejni klienci, niektórzy rezygnują. Po jakimś czasie Pan z pod okna postanawia zająć się obsługą. Cóż z tego. Jego kolega od tej obsługi odstępuje i zaczyna wprowadzać kwity. Jakoś jednak długo się nie nastałam. Przesyłki są uporządkowane. Poukładane są na pułkach metalowych jasnoszarych regałów. A więc i ich wydawanie idzie sprawnie. Na ścianach są również pojedyncze półki najpewniej do ekspozycji asortymentu ale te są jeszcze nie zadysponowane. Tego samego rodzaju metalowe, jasno szare z tym że na panelu są za szybą od widoku ulicy. One również są częściowo puste, i jako wizytówka nie najlepiej tę funkcję pełnią. Bródna szyba również uroku nie dodaje a całości „be” dopełniają niechlujne dużo formatowe plakaty. Końcowe wnioski zadbać o schludniejszą i czystszą wizualizację punktu i wewnątrz i na zewnątrz oraz rozważyć pełniejszą obsadę kadrową.