Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Do kina udałam się w sobotę o koło godziny 12 w celu odebrania wygranych biletów w lokalnych mediach. Po podejściu do kasy pani poinformowała mnie iż biletów z tego konkursu nie ma i prosiła żeby zadzwonić później i o to zapytać. Po przyjściu po raz kolejny do kina o godzinie 14 dalej biletów podobno nie było. Kazano mi dzwonić do lokalnych mediów aby dowiedzieć się o bilety, a potem sami zadzwonili jak się okazało. Bilety były tylko ktoś kto odebrał maila z wynikami nie powiadomił reszty. Wyjście do kina w sobotę nie udało się. Postanowiłam iść w niedziele po 10 i sprawdzić czy bilety może pojawiły się. W kasie Pani Kasjerka ponownie mówi mi że nie ma biletów. Dopiero po rozmowie z kierowniczką okazało się iż bilety są i były wczoraj, a za mną nawet ktoś wyszedł. A stojąc przed kinem parę minut nikt za mną nie wychodził. Dostałam bilety na godzinę 18:30. Pojawiłam się w kinie parę minut po 18. Akurat jeden z pracowników mył podłogę i ustawił tabliczkę "uwaga śliska podłoga" Przy wejściu na sale zostałam mile przywita i życzono mi miłego oglądania. Pracownicy kina ubrani w jednakowe uniformy. Mimo iż noszą identyfikatory to ich nie widać, gdyż są schowane do kieszeni bądź pod krawat. Na sali kinowej było czysto. Mimo remontu, który prowadzony jest po prawo od wejścia w kinie panuje porządek.