Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank

Treść opinii: Jestem stałym klientem tego banku. Posiadam kilka produktów, ich oferta jest dla mnie bardzo atrakcyjna. Wizyta w tym oddziale nie należy do przyjemnych, głównie ze względu na jakość i czas obsługi. Nie wiem czy wynika to z braku odpowiedniej ilości personelu, czy też nienajlepszej organizacji pracy, ale czas oczekiwanie na obsłużenie niemiłosiernie się wydłuża. Załatwienie najdrobniejszej sprawy wymaga od 15 do 30 minut. W kolejce do kasy średnio czeka ok 5 osób, brak miejsca do siedzenia powoduje, że cały czas trzeba stać. To wszystko powoduje, że kiedy tylko mogę staram się korzystać z telefonicznej obsługi klienta i omijać placówki tego banku. Poza tym wygląd wnętrza i personelu bez zastrzeżeń. W lokalu jest zawsze czysto, na biurkach oraz stendach z reklamami panuje porządek, pracownicy ubrani schludnie.