Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Jakiś czas temu, Cyfrowy Polsat zaproponował swoim abonentom bezpłatne dostarczanie pocztą programu telewizyjnego co 2 tygodnie. Aby zgłosić chęć otrzymywania programu, należało przejść procedurę rejestracji - np. telefonicznej (rozmowa nagrywana) oraz zadeklarować zgodę na miesięczny okres wypowiedzenia w przypadku rezygnacji. Otrzymałam 2 lub 3 programy telewizyjne. Niestety na tym Polsat zakończył swoją działalność w tym zakresie. Nagle, ez uprzedzenia, program przestał przychodzić. Połączyłam się telefonicznie z podanym numerem, podałam nr dekodera i uzyskałam odpowiedź, że przez pomyłkę wysyłka musiała być przeoczona i od następnego numeru wysyłki będą kontynuowane. Nie byłam jedynym klientem, który przestał otrzymywać programy, gdyż rozmawiałam również z innymi abonentami, posiadającymi umowę z Polsatem. Czekałam kolejne tygodnie i niestety nie otrzymałam kolejnego programu. Załatwiając inną sprawę na ul. Wałbrzyskiej, zobaczyłam stoisko Cyfrowego Polsatu, skorzystałam więc z okazji i zapytałam o sprawę programu. Przedstawicielka firmy poinformowała mnie, że wielu klientów składa skargi, niestety nie potrafi mi nic odpowiedzieć na temat, gdyż sama nie uzyskała żadnej informacji. Zapytałam, czy nie może zwrócić się do odpowiedniej komórki w firmie i wyjaśnić sprawę. Okazało się, że niestety, to jest niewykonalne, gdyż w dużych korporacjach jest "system" i komunikacja nie jest prosta. Można sobie zadać dwa pytania - po pierwsze po co firma Polsat Cyfrowy deklaruje taką usługę, skoro nie może się już na pierwszym etapie z tego wywiązać, a po drugie - jeżeli pojawiły się jakieś problemy, to dlaczego nie można wyjść z porażki z honorem i wysłać do wszystkich abonentów informację, że akcja została przerwana/odwołana. Polsat Cyfrowy potrafi jednak bardzo skutecznie windykować należności, gdyż SMS'a z przypomnieniem o zbliżającym się terminie płatności, dostaję regularnie miesiąc w miesiąc, a ponadto - informację taką zamieszcza na ekranie telewizora podczas emisji programu. A więc jak się chce, to można dotrzeć do swoich klientów.