Opinia użytkownika: misiek_8
Dotycząca firmy: Gaspol
Treść opinii: Zaczęło się, zrobiło się zimno, kaloryfery prawie zamarznięte. No tak, brakło gazu w instalacji do ogrzewania. No to dzwonię do rozlewni gazu w Nowym Sączu. Nie jest to proste zadanie, ponieważ trwa to długo zanim uda się połączyć- przydałoby się więcej linii do obsługi telefonów. W rozmowie telefonicznej standardowe pytania o adres, ilość potrzebnego paliwa itd. Za około 4 godziny odbieram telefon z Gaspolu z informacją, że dostawa przesunie się o 4 dni. Wyraziłem swoje niezadowolenie z tego faktu i zrezygnowałem z zamówienia, bo tak długo czekać nie mogę-zamawiam tam gdzie będzie szybciej. W odpowiedzi dostałem informację, że nie mogę zrezygnowac bo już zamówiłem. No to się uśmiałem. Wyciągnąłem umowę na dostawę gazu, a tam jest wyraźnie napisane, że dostawa w ciągu 24 godzin. Pani na to, że nie zna takich zapisów w umowie. No to ciekawa sytuacja. W wyniku takiego traktowania zerwałem umowę z tą firmą z powodu niewywiązania się dostawcy z umowy. Ciekawa sytuacja, bo do dziś wydzwaniają do mnie kiedy będę w domu bo chcą dostarczyć zamówiony gaz. Ja im tłumaczę, że nie chcę tego gazu bo odmówiłem, że za późno, że nie obowiązuje żadna umowa, a oni swoje. czy kiedyś coś w tym kraju się zmieni...?