Opinia użytkownika: Joanna_1735
Dotycząca firmy: VENEZIA
Treść opinii: Podczas gdy oglądałam buty, podeszła do Mnie ekspedientka i zapytała standardowo "czy może w czymś pomóc". Odpowiedziałam, że nie, dziękuję, tylko oglądam. w przeciągu kolejnych kilku minut podeszły jeszcze dwie ekspedientki i zapytały o to samo. Przyznam, że to dość irytujące, co dało się u mnie zauważyć. Gdy poprosiłam o przymiarkę półbutów , zaproponowano bym zmierzyła 2 kolory tego samego fasonu-to mi się podobało, gdyż chciałam wybrać kolor beżowy, a jednak zdecydowałam się na czarny. Podczas gdy je mierzyłam ekspedientka się uśmiechała pytała czy wszystko ok? Mówiła, że bardzo zgrabnie wyglądam, itd. Kiedy zapytałam czy może odłożyć dla mnie jedną z tych par do wieczora, spojrzała na mnie zrobiła "kwaśną" minę i powiedziała, że nie ma takiej możliwości i cytuję co powiedziała dalej "Tzn, że Pani nie kupi teraz tych butów?" Zaznaczam jej nie wesołą minę, po chwili odeszła. Zrobiło mi się głupio, poczułam się jakobym miała się zaraz tłumaczyć, dlaczego nie kupię ich teraz. Nie lubię takich sytuacji, że jeśli ktoś jednak nie jest zdecydowany na kuno produktu, zaraz zostaje inaczej traktowany. To jest niepoważne zachowanie ze strony sprzedawcy, uważam. I przyznam, że mam ochotę je kupić, tylko obawiam się,że już nie w tamtym miejscu, lecz w innym nie wiem czy będą mieli mój rozmiar. I w ten sposób można stracić klienta. Dziękuję ;)