Opinia użytkownika: Mary
Dotycząca firmy: merlin.pl
Treść opinii: Od kilku lat (średnio 5-6 razy w roku), zamawiam artykuły oferowane na merlin.pl i póki co się nie zawiodłam. Ostatnio zamawiałam produkty tydzień temu i już ich używam. Informacje o dostępności towaru ("wysyłamy w ciągu... dni roboczych") są zgodne ze stanem faktycznym, sklep informuje na bieżąco o stanie realizacji zamówienia a wysłaną przesyłkę można "śledzić" na stronie przewoźnika. Wysyłane towary są dobrze opakowane. Również kontakt ze sklepem jest dobry. Raz otrzymałam informację, że jeden z zamawianych artykułów dotarł od producenta uszkodzony i sklep nie może mi go przesłać. Przeproszono mnie i poproszono abym, jeśli jeszcze będę zainteresowana tym produktem, zamówiła go ponownie, gdy będzie dostępny na stronie sklepu. Tymczasem wysłano paczkę z pozostałymi artykułami, które zamówiłam. Jeśli nie jestem zainteresowana częściową realizacją zamówienia, mogę nie odbierać przesyłki a sklep zwróci mi całą zapłaconą kwotę. Ja jednak odebrałam pozostałe zamówione produkty. Trzy dni później na moim konci pojawiła się nadpłacona kwota za towar, którego nie mogłam otrzymać. Innym razem przyczyna była po mojej stronie - nie miałam odpowiednich środków na koncie i polecenie przelewu nie mogło być zrealizowane. Skontaktowałam się ze sklepem i szybko udało się rozwiązać problem (zmienić formę płatności).