Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Dialog

Treść opinii: Dawno nie zaglądałem tutaj ale zrobiłem to dzisiaj i o zgrozo zauważyłem pozytywną ocenę firmy Dialog.Dodam więc swoją opinię na temat jakości obsługi w firmie Dialog a zaznaczam,ze będzie to opinia znacznie więcej niż negatywna.Do rzeczy !W dniu 13.05.2010 (nomen omen 13-go) podpisałem z tą firmą umowę na dostarczenie sygnału internetu,telefonu oraz telewizji cyfrowej no i zaczęło się.Nie było i nie ma problemu z telefonem i internetem ale sygnał telewizji cyfrowej jest cały czas nieodpowiedni.Codziennie można zauważyć zatrzymanie obrazu i zniekształcenia dźwięku.Nieraz zatrzymuje się obraz i na ekranie pokazuje się plansza z kolorowymi paskami.Od dnia podpisania umowy złożyłem kilkadziesiąt,powtarzam kilkadziesiąt reklamacji w sprawie złego odbioru telewizji cyfrowej.Pracownicy Dialogu byli u mnie też kilkadziesiąt razy.Dokonano wielokrotnego sprawdzenia całej instalacji a modem jest już chyba 6-ty lub 7-my z kolei.Na moje reklamacje otrzymałem też pismo z Dialogu w którym wyjaśniono mi,że DIALOG NIE MA MOŻLIWOŚCI TECHNICZNYCH ZAPEWNIENIA PRAWIDŁOWEGO ODBIORU TELEWIZJI CYFROWEJ !!Podpisano więc ze mną umowę wiedząc,że Dialog nie ma technicznych możliwości przesłania sygnału telewizyjnego.Słuchając rozmowę dwóch pracowników Dialogu,którzy byli w moim mieszkaniu zrozumiałem,że Jelenia Góra nie jest odpowiednio okablowana a Dialog nie ma pieniędzy żeby wymienić kable.Będąc w siedzibie Dialogu w Jeleniej Górze przy ulicy Sudeckiej zauważyłem,że obraz telewizyjny też ma wady zatrzymując się na kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund.Pracownik ochrony,który siedział w pobliżu powiedział,że tak jest zawsze.Należy więc zadać pytanie dlaczego Dialog podpisuje umowy wiedząc,że nie ma technicznych możliwości wypełnienia warunków umowy?Dodam,że podpisałem umowę na 2 lata i w jednej z odpowiedzi firmy Dialog otrzymałem pisemną informację,że mogę odstąpić od umowy bez poniesienia kosztów.Problem jednak w tym,że byłem klientem innej firmy i zrezygnowałem z jej usług na rzecz Dialogu.Teraz powrót to koszt kilkaset złotych i Dialog nie chce się zgodzić na poniesienie tych kosztów pomimo tego,że to Dialog jest winny niewypełnienia warunków umowy.Mnie nie stać na taki wydatek więc oglądam telewizję niby cyfrową a która technicznie jest z dawnej epoki.Dodam jeszcze,że pracownik Dialogu mówił o wymianie 100 metrów kabla i wszystko będzie w porządku.Czyżby firmę Dialog nie stać na 100 metrów kabla?Moim zdaniem firma Dialog nie zasługuje na MINUS 5 lecz na MINUS 50 lub nawet więcej.