Opinia użytkownika: Cerise
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Getin Bank w Ropczycach odwiedzam raczej rzadko, ale od czasu do czasu się zdarza. Do tej pory nie miałam większych zastrzeżeń, mimo kolejek, ponieważ zawsze załatwiano moje sprawy kompetentnie i bez problemów. Ale ostatnio rozczarowałam się niestety. Dodam, że w tej swojej obserwacji oceniam wyłącznie zachowanie personelu banku, a konkretnie jednej pracownicy, która według mnie - i nie tylko mnie - zachowała się po prostu nagannie. Byłam w GB z koleżanką. W kolejce przed nami stały jakieś 4 osoby. Obsługujących pań było 3, zatem trzeba było chwilę poczekać, dobre 15 minut. Za nami przyszło kilka osób, które również czekały. Wreszcie przy jednym ze stanowisk zwolniło się miejsce. Było to środkowe stanowisko pracy, lokaty i rachunki, obsługująca starsza pani, około 40-kilku lat. My wstałyśmy, podeszłyśmy do biurka, już miałyśmy usiąść, a tymczasem obsługująca pani kompletnie nas zignorowała, wzięła jakiś segregator i zawołała do siebie osobę, która przyszła dużo później od nas i, kazała jej usiąść i zaczęła załatwiać jej sprawę. Ani słowa wyjaśnienia w naszą stronę, żadnego gestu, nic, kompletnie. Zostałyśmy zignorowane, chociaż była nasza kolej. Bardzo nam się to nie spodobało. W ten sposób nie należy traktować klientów w instytucji, która uważa się za poważną. Razem z koleżanką zgodnie stwierdziłyśmy, że nie życzymy sobie obsługi ze strony tej pani i wyszłyśmy z banku bez załatwienia sprawy. No cóż, po prostu inny bank na tym zyskał, że w tamtym oddziale w ten sposób traktuje się klientów. Może kiedyś jeszcze wrócę do tego oddziału, ale z pewnością nie do tej pani, która wtedy miała nas obsłużyć.