Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: AGDMAX
Treść opinii: Sklep Aga w Tychach wygląda bardzo nowocześnie. Zachęca do odwiedzin wygląd zewnętrzny: nowoczesny, nowy budynek i wnętrze: przestronne i eleganckie. Dowiedziałam się o jego istnieniu z serwisu Allegro, szukając nowego kompletu garnków. Zaskoczyło mnie, że komplet, który wybrałam, sprzedaje sklep w Tychach. Od razu udałam się do punktu chcąc obejrzeć i kupić ten wyrób. Gdy weszłam do sklepu, od razu znalazł się pracownik, który zapytał w czym pomóc. Zostałam odesłana na piętro budynku, gdzie dwóch pracowników siedziało przy swoich biurkach. Jeszcze nie dotarłam do półki na której ustawione były garnki, gdy pracownik wstał zza biurka i podszedł do mnie zapytać w czym może pomóc. Zdążyłam właściwie powiedzieć, że znalazłam pewien komplet garnków w internecie, w tym momencie pracownik mnie zaatakował: "salon to nie sklep internetowy, trzeba zamawiać poprzez tamten sklep, magazyn jest w innym miejscu i oni sprzedają zupełnie coś innego". Dziwne, gdyż jeszcze nie powiedziałam o co dokładnie mi chodzi a już usłyszałam, że nie ma. Mówił to w taki sposób jakby miał do mnie jakieś pretensje lub karcił mnie za nieznajomość zasad sprzedaży przez internet. Zachowanie i słowa pracownika mnie bardzo zaskoczyły i muszę przyznać, że nawet zdenerwowały. Nie pozostało nic innego jak powiedzieć dziękuję i wyjść. To książkowy przykład na to, jak obsługa klienta nie powinna wyglądać. Rozumiem, że była sobota i do tego południe, no ale zachowanie tego pracownika było co najmniej nieuprzejme. Sklep ten widocznie nie jest zainteresowany sprzedażą, a klient który pyta, szuka przeszkadza pracownikom w miłym spędzaniu godzin w pracy. Ogólne wrażenie: to że cukierek jest ładnie zapakowany, nie znaczy że jest smaczny!!!