Opinia użytkownika: Marta_158
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Oczekiwałam na przesyłkę kurierską z zamówieniem z allegro. Specjalnie wybrałam dostawę kurierem, żeby otrzymać przesyłkę szybko i do rąk. Tymczasem kiedy wróciłam z pracy znalazłam w skrzynce pocztowej anonimowe awizo, na którym przeczytałam, że mam sobie odebrać swoją przesyłkę w parce shop, który jest czynny od 9 do 16, czyli w godzinach, w których jestem w pracy. Zatelefonowałam do pani z infolinii i powiedziałam jej, że nie mam możliwości odebrania przesyłki w tych godzinach, na co ona odparła, że wskazany parcel shop czynny jest do 18 (dodała: trzeba sobie sprawdzić w internecie!) i że kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy. Dzwonię od dwóch dni do parcel shopu po godzinie 16 i nie mogę się dodzwonić, co świadczy o tym, że pani z infolinii jest niekompetentna i podała mi błędną informację. Pozostaje mi tylko zwolnić się wcześniej z pracy, zatankować samochód i jechać po moją przesyłkę (a co gdybym nie miała samochodu?) Czyli wynika z tego, że to taka firma kurierska, w której samemu sobie trzeba dostarczyć przesyłkę i ponosić dodatkowe koszty ( droga do punktu odbioru w obie strony to ok. 20 km). Co ciekawe akurat o godzinie o której kurier zostawił awizo przejeżdżałam blisko domu i mogłam je odebrać, gdyby ktoś zadzwonił (taka praktyka obowiązuje w innych znanych mi firmach kurierskich z usług których korzystałam - np. DHL, Opek czy Siódemka). Nie polecam usług tej firmy.