Opinia użytkownika: Artur_411
Dotycząca firmy: Gusto Dominium
Treść opinii: Po wejściu do lokalu wraz z osobą mi towarzyszącą zajeliśmy stolik 2-osobowy. Już po krótkiej chwili usłyszeliśmy "Dzień dobry" i otrzymaliśmy menu. Jednak położeniu rąk na stolik zauważyliśmy, że jest on bardzo niestabilny, a nie chcialiśmy nieczego stłuc więc przesiadliśmy się do stolika obok. Po wybraniu pizzy podszedł do Nas pracownik. Z uwagi na to, że jestem studentem Uniwersytetu Ekonowicznego to przewidziana jest dla mnie zniżka 50% na pizze w lokalach tej sieci w całej Polsce. Powiedziałem, że chciałbym skorzystać ze niżki właśnie dla studentów tego Uniwersytetu (pracownik widział moją legitymacje lecz jej nie sprawdził, a uważam, że było to jego obowiązkiem) i rozpocząłem zamawianie. W trakcie zamawiania zapytałem o rozmiary pizzy, pracownik odpowiedział jaką mają średnice i nawet ile mają kawałków. Zapyał również czy zamówiona cola ma być schłodzona czy podana w temperaturze pokojowej. Już po chwili otrzymaliśmy napoje, a na samą pizze nie czekaliśmy za długo. Pracownik życzył smacznego i odszedł. Po skończonym posiłku podszedł, zabrał naczynia i zapytał czy czegoś jeszcze potrzebujemy. Podziękowaliśmy i poprosimliśmy o rachunek. Gdy już miałem płacić to zauważyłem, że pracownik źle policzył naszą pizze ze zniżką. Poszedłem więc do kasy i zapytałem ile kosztowała pizza. Pracownik odpowiedział i nie trudno było zauważyć,że cena się nie zgadza. Zapyałem jaką zniżke mają studenci Uniwersytetu Ekonomicznego. Pracownik był pewien, że jest to 40%. Jednak na ulotce i na stonie internetowej jest napisane 50%. Gdy pracownik miał to sprawdzać w kartkach, które leżały nieopodal to drugi pracownik, który przysłuchiwał się rozmowie uświadomił kolegę, że jest to 50%. Pracownik zmienił kwotę i przeprosił. Po tej rozmowie opuściłem lokal.