Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Filia przy ulicy Burschego w Tychach jest dość mała, zaledwie 4 stanowiska obsługi klienta. Jednak jest tam miejsce na 2 bankomaty, wpłatomat i w środku również jest przestrzeń dla klientów, łącznie ze stanowiskiem dostępu do ING online. Udałam się do tej filii, aby wymienić kartę płatniczą, która właśnie złamała mi się w portfelu. Była jak zwykle, dość długa kolejka. Klienci byli marudni i wypytywali Panie obsługujące o różne rzeczy: dlaczego przelew jeszcze nie wpłynął, ile dni pójdzie, a co zrobić jak się karta w bankomacie zatnie itp. Muszę przyznać, że Panie obsługujące były bardzo cierpliwie i ze zrozumieniem odpowiadały na te wszystkie pytania. Naprawdę podziwiam je za to. Moja sprawa została szybko załatwiona. Pani wydrukowała odpowiednie wnioski, dała mi do podpisania i wprowadziła do systemu. Była uprzejma i życzliwa. Ta wizyta w ING była prawdziwą przyjemnością, a w dodatku nowa karta właśnie wczoraj dotarła do mnie. Jedyną rzeczą jaką mogliby poprawić, jest udostępnienie jednego stanowiska dla bieżących klientów, bo w tej chwili są dwa obsługujące pożyczki.