Opinia użytkownika: Anna_3139
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Byłam w banku Millenium założyć konto osobiste. Zaraz po wejściu pani najbliżej mnie powiedziała "Dzień dobry" i zapytała w czym może pomóc. Gdy odpowiedziałam, zaprosiła mnie, żebym zajęła miejsce przy stoliku. Przedstawiła mi najnowszą ofertę banku, ale ponieważ nie byłam zainteresowana, przedstawiła mi kolejno inne oferty. Informacje były konkretne, wystarczające, by zorientować się w możliwościach różnych kont, a jednocześnie nie na tyle obszerne, by się w tym wszystkim pogubić. Pani była bardzo sympatyczna, odpowiadała chętnie na wszystkie moje pytania, sama zadała kilka, by dopasować ofertę jak najlepiej do moich potrzeb. Po załatwieniu wszystkich formalności usłyszałam "Do widzenia" i zostałam obdarzona uśmiechem. Placówka banku jest czysta, nie ma kolejek, obsługa jest sprawna i schludna. Panuje atmosfera domowego zacisza.