Opinia użytkownika: Krzysztof_595
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W dniu 28 .02. udałem się do oddziału Getin Bank na ulicy Grunwaldzkiej ponieważ byłem zainteresowany kredytem na PIT którego reklamę widziałem w internecie. Po wejściu do banku okazało się że przede mną w kolejce jest około 4 osób. W trakcie oczekiwania okazało się ze obśługa wolno idzie ponieważ pracownicy mają problem z systemem. wielu klientów wchodziło i zaraz wychodzi po krótkim oczekiwaniu widząc. Witryny do banku były czysty , podłoga w banku także. Jednynym minusem był bałagan na stoajku l ultokami i rozsypane na blacie dla klientów ulotki. Po około 25 minutach oczekiwania podszedłem do stanowiska i zapytałem o ofertę dla mnie czy jest możliwe uzyskanie kredytu. Oczywiście Pan wprowadził dane do systemu i zaproponował kredyt wyższy niż ten o który wnioskowałem. Wyraziłem zgodę i dalej przystąpiliśmy do weryfikacji przez bank. weryfikacja w ekspersowym tempie przebiegła pomyslnie , umowa została wydrukowana i podpisana przez mnie i Pan przygotował juz zlecenie wydania gotówki po czym po chwili okazało się że bank dopatrzył się iż wpisana kwota rózni się od tej która jest w PIT 11 i bank odrzucił wniosek i umowa została anulowana. Niestety brak wiedzy pracownika i błąd wpisaniu przez niego danych do formularza zaowocował tym iż nie dostałem kredytu. Na szczęscie to nie jedyny bank w naszym kraju a niesmak do tego banku pozostanie na długo. Obsługa w tym banku bardzo uprzejma mój pech że trafiłem na nowego pracownika i wyszło jak wyszło. Brak kompetencji i doświadczenia zaowocował niezadowolonym klientem.