Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Wczoraj odwiedziłam salon Plusa ponieważ a) kończy mi się umowa b) znowu dostałam fakturę wyższą o 100% niż powinnam (poł roku temu zmieniłam taryfę z 50 na 25, ale notorycznie mam naliczane opłaty po staremu - mimo, że karta sim leży sobie w szufladzie nieużywana). Pani najpierw zweryfikowała mnie w systemie po czym gdy złożyłam reklamację faktury grzecznie ją przyjęła, informując mnie, że zostanie ona rozpatrzona do 30 dni. OK Następnie przeszłam do wypowiedzenia tejże umowy. Pani przyjęła ją równie grzecznie jak reklamację nie próbując nawet przekonać mnie, a tym bardziej zaproponować ofertę przedłużeniową!!! No cóż, właściwie i tak pewnie nie dałabym się skusić ale nigdy nic nie wiadomo co też plus ma mi do zaoferowania. Ale i tak już się tego nie dowiem. Salon bardzo schludnu, Pani również, ale zero uśmiechu i zaangażowania w pracę :/