Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Dostępność konta ze wszystkimi danymi (kwoty faktur, bilingi, aktywne usługi) jest bardzo dużym plusem i pozwala na zarządzanie kontem właściwie z każdego miejsca. Jednak nie wszystkie możliwości, które są dostępne, działają w praktyce. Tak jest na przykład z pocztą głosową, którą próbowałam wyłączyć przez stronę 4 razy (za każdym razem pojawiała się informacja, że usługa zostanie odłączona w ciągu 24 godzin), a nie przyniosło to oczekiwanego skutku. Byłam zmuszona znów zadzwonić na infolinię, co pozwoliło mi przypuszczać, że "usterka" jest celowa. Wygląd strony jest atrakcyjny, aczkolwiek znalezienie informacji przysparza kłopotów - trzeba przekopać się przez gąszcz podstron, aby dotrzeć do meritum - tak jest np. z warunkami zawieranych umów, które tutaj określane są jako "regulaminy".