Opinia użytkownika: Damian_204
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W środę 2 marca miałem okazję robić zakupy w hipermarkecie Tesco w Grudziądzu. Chociaż zakupy nie trwały długo, więcej czekałem przy kasie za kasjerką. W dziale alkohole, kupując wódkę - za kasjerką czekałem 5 minut, gdzie inny pracownik chodził po sklepie i przesuwał koszyki, zamiast podejść i mnie obsłużyć. Jednak nie zawsze klient jest najważniejszy. Natomiast, gdy moja kasjerka się w końcu pojawiła, nie nawiązała ze mną żadnego kontaktu, nie było też zasadniczych słów "dzień dobry". W sklepie było czysto, produkty były jasno i czytelnie opisane. Myślę że pracownicy powinni mieć na sobie jednakowe stroje, a także starać się nawiązać dobry kontakt z klientem, aby on wrócił jeszcze do sklepu. Sam osobiście będę się jeszcze zastanawiał nad powrotem do hipermarketu. Jest wiele innych sklepów, gdzie obsługa jest perfekcyjna.