Opinia użytkownika: Jena
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Po wejściu do placówki rzucają się w oczy ubrudzone krzesła dla klientów. Pomieszczenie jest nieduże ale jasne. Przy stanowiskach do obsługi klientów indywidualnych nie było nikogo, niestety personelu obsługującego też nie było. Przy obsłudze przedsiębiorstw siedziały dwie osoby. Pomyślałam, że może chwilowo tamte osoby obsługują wszystkich kto się zjawi więc stanęłam aby poczekać na swoją kolej. Po jakichś 10 minutach podeszła do mnie Pani z pytamiem w jakim celu przyszłam. Powiedziałam, że chcę się dowiedzieć dlaczego nie otrzymuję wyciągu. Pani powiedziała, że mogę usiąść i poczekać. Chwilę później Pan skończył obsługiwać klienta ale nikogo nie poprosił, czekałąm nadal. Po kolejnych 15 minutach straciłam cierpliwość i wyszłam. Nie rozumiem dlaczego skoro się robi podział na klientów indywidualnych i przedsiębiorstwa nie ma przynajmniej 1 osoby, która by zajmowała dane stanowisko. Uważam, że jest to mało profesjonalne podejście do klienta. Ja sama się zraziłam.