Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Widząc nieubłaganą wskazówkę informującą o kończącym się paliwie chcąc nie chcąc udałem się na znaną stację paliwową Orlen w celu uzupełnienia niedoboru. Wjeżdżając o tej porze na stacje paliwowe można było się spodziewać małego ruchu toteż nie musiałem czekać ani sekundy ponieważ były wolne stanowiska.Plac który zdołałem ogarnąć okiem był czysty tzn. bez zbędnych papierków, niedopałków itp. Kiedy wysiadłem z samochodu podeszła do mnie pracowniczka Orlenu po czym przywitawszy zapytała się o rodzaj paliwa oraz kwotę za którą ma zatankować samochód. Dodatkowo owa pracowniczka pomogła mi uzupełnić kanister. Wszystko odbyło się szybko i miło. Pracowniczka z chęcią wykonała swoja pracę będąc przy tym pomocną. Po wspomnianej pomocy ze strony pracowniczki poszedłem do kasy w celu uiszczenia zapłaty. W środku podłoga była czysta, ponadto było ciepło jednakże jedna z kas nie działała ponieważ nie działał terminal płatniczy tzn. nie było sposobności płacenia karta płatniczą. Dlatego też pomimo małej ilości klientów kolejka a co za tym idzie czas oczekiwania zwiększył się. W boksie kasowym była pełna dostępność materiałów reklamowych o aktualnych promocjach. Kasjerka działał szybko i sprawnie używając przy tym słów grzecznościowych jednakże nie utrzymując kontaktu wzrokowego z klientem. Można było otrzymać fakturę VAT jak i paragon. Jak by nie patrzeć jakość obsługi na stacji Orlen oceniam na więcej niż dobrze.