Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Korzystajac z wplatomatu przy Al. Piastów w Szczecinie mialem takie zdarzenie, ze wplata nie zaksiegowala sie, a pieniadze zostaly zatrzymane w urzadzeniu. Od razu po tym incydencie zadzwonilem na infolinie banku, gdzie poczatkowo Pan konsultant wykazal zainteresowanie moim problemem, ale z uplywem czasu nastawienie pracownika banku bylo coraz bardziej na "anty". Pracownik stwarzal wrazenie, ze mi nie wierzy a ja chce oszukac bank. Nie staral sie mi pomoc i nie traktowal mnie jak ofiare tej nieprzyjemniej sytuacji. Kiedy poinformowalem go, ze jutro mija rata kredytu na ktory wlasnie probowalem dokonac wplaty polecil dokonac kolejnej wplaty. To ewidentny brak znajomosci praw konsumenta. Prawidlowo za to poinformowal mnie o mozliwym terminie rozpatrzenia mojej reklamacji. Pod moim naciskiem sporzadzil reklamacje jakiej oczekiwalem. Niestety mialem odczucie "intruza" a na pewno nie czulem sie klientem.