Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Bardzo niekomfortowe zakupy w Biedronce. Sklep o czym wspominałam już nie raz ma powierzchnię która nie sprzyja działalności o profilu samoobsługowego dyskontu. Kosmetyki są za linią kas. Kolejka kilkunasto osobowa tarasuje prawie całą alejkę i uniemożliwia podejście do regału. Dostęp do kosmetyków też nie jest prosty. Kasy są czynne dwie na cztery. Jedna z kasjerek podnosi się i szacuje ile osób czeka. Mówi do koleżanki by dzwoniła. Ta odpowiada iż już to zrobiła i bezradnie wzrusza ramionami. Po dłuższej chwili zjawia się trzecia Pani, podirytowana siada do kasy. Gdy ja już na reszcie zostaję podliczona widzę czwartą Panią z personelu która z nie ukrywaną złością porządkuje czerwone koszyki. Kasjerka która mnie obsługi jest apatyczna. Mówi dzień dobry, proponuje siatkę, zaprasza ponownie lecz czyni to bez uśmiechu z minimum energii. Ubrana jest w strój firmowy, ma przypięty identyfikator. A ja będę tę Biedronkę omijała szerokim łukiem. Polityka kadrowa JMD jest dla mnie co najmniej dziwna a ukierunkowane na klienta i jego zadowolenie mizerna.