Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Odprawie tygodnia otrzymuje głuche telefony z biura obsługi Ery(602900),tzn wygląda to tak odbieram nie słychać nic i za chwili w słuchawce słychać,proszę oczekiwać na połączenie z konsultantem, po czym połączenie zostaje rozłączone.Przyznam,że jest to irytujące,bo takie telefony zdarzają się co najmniej dwa razy dziennie,co jakiś czas. Na mój e-mail z prośbą o wyjaśnienie,na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.Już dawno się przekonałem,że ERA lekceważy stałych klientów i traci przez to zaufanie. Decyzja może być tylko jedna,w czerwcu kończy mi się umowa na abonament i zrywa ponad 5-letnią współpracę. Wiem o znajomych,którzy dłużej mają umowę że Era niczym ich nie zaskoczyła przy przedłużaniu umowy