Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bestcom.eu
Treść opinii: Wybrałem się wczoraj ze znajomym z zepsutym komputerem, awarii uległa płyta główna. Pojechaliśmy do jednego z przedstawicieli sieci sklepów w której ten sprzęt został zakupiony. W sklepie dowiedzieliśmy się że za sprawdzenie sprzętu liczą sobie 90 zł co jest ceną niedorzeczną, poza tym sprawdzenie sprzętu miał by im zająć około 3 dni a za sprawdzenie powiedzmy ekspresowe doliczają kolejne pieniądze. Dodatkowo w przypadku wykrycia uszkodzenia sprzętu i wysyłki do hurtowni w której sprzęt był zakupiony kosztami obarczają klienta pomimo że sprzęt jest na gwarancji co moim zdaniem jest nie do przyjęcia. Jedynym atutem w moim odczuciu jest dostępność części w tym sklepie gdyż potrzebną część dostaliśmy na miejscu bez problemu. Ogólnie rzecz biorąc pod względem serwisowania nie polecam tego sklepu, jeżeli jednak chodzi tylko o zakup części to może być.