Opinia użytkownika: Filip_60
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Na sklepie obsługiwanie klientów idzie sprawnie - bez zarzutów. Spotkała mnie przykra niespodzianka, kiedy chciałem puścić kupon Lotto. Podszedłem do kasy Lotto w stoisku monopolowym. Zazwyczaj ekspedientka obsługuje dwie kasy zgodnie z kolejnością tak, jak podchodzą klienci. Dzisiaj około godziny 12:40 podszedłem do kasy. W tym czasie ekspedientka urządzała sobie pogawędki z aktualnie kupującymi dwiema paniami. Cierpliwie czekałem, bo obsługa tamtych pań trwała dość długo. W miedzy czasie za mną ustawiła się kolejna osoba, a przy kasie monopolu kolejna osoba. Ekspedientka zamiast podejść do mnie i obsłużyć mnie zgodnie z kolejnością zaczęła obsługiwać panią, która podeszła do kolejki po mnie. Mimo wszystko czekałem. Widząc to, osoby za mną zmieniły kolejkę na tą przy monopolu. Ja zacząłem pukać w blat monetą aby przypomnieć ekspedientce, że byłem przed aktualnie obsługiwanymi klientami. Ku mojemu zdziwieniu ekspedientka zaczęła obsługiwać kolejną osobę, która przyszła po mnie, a za chwile jeszcze jedną. Wtedy nerwy mi pościły i wyszedłem. Innego razu ta sama pani ekspedientka pakując dla mnie ciasto upuściła je na blat do góry nogami, a potem bez skrupułów zapakowała w papier. Było to bardzo nieestetyczne. W związku z zaistniałymi sytuacjami NA PEWNO NIE KUPIĘ JUŻ NIC KIEDY TA PANI BĘDZIE STAŁA PRZY KASIE !!! Ekspedientka chociaż widać, że doświadczona lekceważy klientów, a podczas ich obsługiwania ucina sobie pogawędki z innymi pracownicami sklepu pokrzykując zza lady. Po dzisiejszych zakupach jestem bardzo niezadowolony.