Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W sobotnie popołdnie chciałam wraz z rodziną dokonać małego zakupu w powyższym sklepie.Sklep znany z licznej reklamy i szerokiego asortymentu i to chyba koniec pozytywnych przymiotników.Powierzchnia handlowa sklepu duża , ilość pracowników (konsultantów) wystarczająca-tak mi się zdawało,liczba potencjalnych klientów niezawrotna(około 15-20 osób). Przy odszukiwaniu odpowiedniego produktu (czas w przybliżeniu 15min.) nie zjawił się żaden doradca,chociaż byliśmy widoczni z punktu obsługi klienta, przy którym przebywało 6 pracowników.Po decyzji zakupu towaru należy go znależć, ale jak to uczynić gdy kartonów jest dużo,ale udało się.Teraz tylko konsultancja z doradcą i można pojść do kasy,tylko gdzie ci doradcy.Trochę poszukiwań i jest. Tłumaczymy mu że chcemy nabyć taką samą rzecz jak na wystawie i czy napewno te kartony to dany produkt -pada odpowiedź tak i pana już nie ma.Może wymagam zbyt wiele ,ale wydaje mi się że podanie kartonu z towarem byłoby na miejscu, zwłaszcza,że doradca miał odpowiednie warunki fizyczne. Jestem trochę zniesmaczona wizytą w danym sklepie i będę go omijać szerokim łukiem.