Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Zanim wyruszę na zakupy wchodzę na stronę internetową sklepu który obieram za miejsce zakupów. Sprawdzam ofertę promocyjną, w razie konieczności adres i dojazd. Tak też zrobiłam zanim pojechałam do supermarketu Kaufland. Strona jak strona. Niczym się nie wyróżnia ani pozytywnie ani negatywnie. Jest jak inne jej podobne. Wyszukiwarka sklepów w dwóch opcjach. Albo z górnego paska menu albo wpisując w okienko w kwadracie po prawo miej więcej po środku brzegu strony. Oferta sklepu i ta aktualna i ta planowana po niej jak i prezentacja produktów pod marka własną K-Classic Tu podobnie jak w Tesco czy Lidl większość produktów nie ma wskazanego z nazwy producenta co jest dla mnie powodem ograniczonego zaufania do tych produktów. W zakładce nagrody i wyróżnienia nie ma wzmianki o przyznanym Godle Jakości Obsługi 2010. Nie pominięto tematu porad i rozrywki.