Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zarówno strony internetowej Plus GSM, na której mam konto pocztowe jak i działania infolinii. Od dłuższego czasu, jakieś 2 miesiące trwają prace związane z usprawnieniem działania poczty dla osób, które korzystają z sieci Plusa. Do tej pory nie miałam zastrzeżeń do działania poczty, po zmianach" moderatorskich" wyglądu funkcjonalność nie jest ta sama. Jednolite jasne kolory nie ułatwiają poruszania się w opcjach wiadomości, nie ma tzw. wygodnej funkcji załączania wizytówki. Wczorajsza próba zalogowania się na poczcie zakończyła się dla mnie fiaskiem i mocno zdenerwowała. Po prawidłowym wpisaniu loginu, hasła otrzymałam komunikat, iż moje konto zostało zlikwidowane. Kilkakrotne próby i taka sama wersja: twoje konto zostało zlikwidowane. Pomyślałam o informacjach, które zostały na poczcie, a które stracę i ciężko będzie odzyskać. Otworzyłam stronę Plus-a i postanowiłam dowiedzieć się czegoś więcej na temat takiej decyzji ze strony sieci. Kontakt przez infolinię był niemożliwy. Otrzymałam komunikat, iż czas oczekiwania na rozmowę wynosi około 5 minut, kilka razy odsłuchałam nagranej informacji, aby przygotować numer telefonu w sprawie którego dzwonię. Po 9 minutach zrezygnowałam. Uważam, że przez te kilkanaście lat będąc stałym klientem tej sieci taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, nie powinno się zdarzyć aby konto pocztowe było zablokowane. Prace związane z usprawnieniem poczty internetowej są zbyt długo rozciągnięte w czasie, nie usprawniają dostępu do poczty, a wręcz przeciwnie są z tym coraz większe problemy. Działanie infolinii w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji powinna być sprawna, czas oczekiwania stanowczo za długi.