Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Dzwiny oddzial Banku Getin. Już od progu nie podobało mi sie to, że światła są pogaszone. Zapytałam więc osobę, która stała w drzwiach i rozmawiała z drugą osobą, czy bank ten jest czynny?, "Pan" przebywajacy tam, powiedział, że tak. Napisałam "Pan" gdyż nie wiem czy to był pracownik czy klient. Ubrany był luźno, w koszule szarą i spodnie. NIe miał identyfikatora, więc dlatego nie wiedzialam czy to klient czy pracownik banku.Zachowywal się bardzo luźno i aż nad lekceważąco. Po zadaniu mu pytania, o co chodzi z lokatą słoneczną? Pracownik uśmiechnoł się i powiedział, a co tu może być niezrozumiałego, przynosi Pani kasę i dowód i to wszystko! Zaskoczyła mnie ta odpowiedź i zdenerwowała. Pracownik siedział sobie na przeciw z nogą skrzyżowaną na nodze i na każde moje pytanie odpowiadał, lekceważąc powagę tego tematu. Ponieważ placówka ta jest nowa, od niedawna otwarta, pomyslałam,pewnie będzie w porzadku. Teraz myślę, że strach byłoby powierzyć moje ciężko zarobione pieniądze i na pewno udam się do innego oddziału w celu ulokowania gotówki.