Opinia użytkownika: qpidyn
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Z pewną obawą przed kolejkami udałem się w sobotnie popołudnie do pobliskiego Carrefour Express aby wykorzystać przysługujący mi bon. Jednak ku memu zdziwieniu nie musiałem aż tak długo czekać aby zostać "policzonym", ale o tym za chwilę. Chodząc między alejkami nie widziałem aby personel markował pracę, zresztą ogólnie mało pracowników było na sklepie, co jednak nie znaczyło, że obsługa nie pomagała klientom, wręcz przeciwnie. Wspomniana garstka pracowników znajdowała się chyba w najbardziej strategicznych miejscach gdyż sam byłem świadkiem jak pewna zakłopotana Pani chcąc uzyskać informację na temat towaru nie musiała długo czekać na pomoc. Odszukanie interesujących mnie produktów nie przysporzyło mi większych problemów gdyż w CE są one rozmieszczone według pewnych marketingowych standardów, czyli wchodząc do sklepu najpierw "witają" nas warzywa i owoce, potem mamy produkty nabiałowe... a na końcu znajdują się napoje i pieczywo. Zresztą w przypadku poszukiwania danego produktu pomocą służy personel, który przynajmniej w zaobserwowanej sytuacji pomógł klientowi. Po wybraniu produktów udałem się do kas i tu moje zaskoczenie, ponieważ w kolejkach stały góra 3-4 osoby co na standardy panujące w CE jest bardzo dobrym wynikiem. Pań siedzących na kasach naliczyłem 5 i to również plus, gdyż zwykle można naliczyć max. 3 pracowników. W moim rządku stały trzy osoby, ale tak samo jak i ja zostały szybko i sprawnie policzone a w dodatku obsługująca mnie starsza Pani pozostawiła bardzo pozytywne wrażenie, dzięki bardzo miłemu i sympatycznemu podejściu do klientów.