Opinia użytkownika: basieńka
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Robilam codzienne zakupy w Polo, zawsze jest tam duzy wybór watzyw. Chciałam kupić malutką kapuste na zupę, akurat były takie male młode kapustki, zwazylam , wazyla 40 dkg. Kilogram kosztował 2,99 zl, wisiała duża kartka z ceną, to policzyłam sobie że zapłacę za nią 1,20 zl.Przy kasie kasjerka zapytała mnie czy to młóda czy stara kapusta, odpowiedziałam ,że młoda i odruchowo spojrzalam na kasę, i zobaczyłam że na kasie wyświetliła się cena 4,99 zl. Od razu zapytałam co to jest za 2,99 zl, przecież nawet w tej cenie nic nie kupowałam.Kasjerka powiedziała, że tylke kosztuje glówka młodej kapusty, na co odpowiedziałam,że przecież młoda kapusta kosztuje 2,99 za kilogram. Kasjerka na to z oburzeniem i podniesionym głosem poinformowała mnie,że przeciez ona wie co ile kosztuje. Na co ja powiedziałam, że jest duza cena z nazwą towaru 2,99 i chce zeby ktos to sprawdził. Pani ze skrzywiona miną wstala i poszła na dział warzywny. po powrocie powiedziała, że rzeczywiście jest taka cena wywieszona, ale na kasie ma cenę 4,99. I zaczęla dalej kasowć moje zakupy. Powiedziałam ,że w takim razie rezygnuje z zakupu kapusty i zapytałam dlaczego nie kasyje tej ceny która jest wywieszona przy towarze, bo zapłacic za coś 1,20 zl i 4,99 zl to duza różnica. Kasjerka powiedziała , że nie zmieniona ceny w komputerze na kasy. Kapusty nie kupiłam , a inne osoby w kolejce do kasy mówiły ,że to skandal tak oszukiwać klientow, a starsza pani powiedziała,ze od tej pory będzie zawsze uwżnie sprawdzać paragony. Dodam jeszcze ,że kasjerka zaczęła obsługłiwać inną osobę i nie dala znać do kierownika , że cena na towarze jest niewłaściwa.