Opinia użytkownika: Regina_9
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Wpadłam do Douglasa chwilę przed zamknięciem sklepu. Sobota wieczór. Obsługa była pewnie zmęczona po całym dniu pracy. Po przekroczeniu "progu sklepu" spotkałam uśmiechnięte i chętne do pomocy pracownice. Nie dano mi odczuć, że "zaraz zamykamy". Nie przyszłam po konkretną rzecz, raczej chciałam się rozejrzeć na szybko za prezentem dla siostry, więc nie skorzystałam z proponowanej zaraz po wejściu pomocy. Kręciłam się chwilę po sklepie powąchałam jakieś perfumy i po raz drugi obsługa zaproponowała mi pomoc. Podziękowałam. Pani powiedziała, że będzie tuż obok i jak będzie taka potrzeba, to mam ją zawołać. Wybrałam coś na prezent i zorientowałam się, że do zamknięcia została dosłownie chwilka, parę minut. Udałam się do kasy i poprosiłam o zapakowanie nabytego drobiazgu. Kasjerka uczyniła to z chęcią i uśmiechem. Wielokrotnie kupowałam w Douglasie w różnych miejscach. Zawsze mieli obsługę na wysokim poziomie, a teraz wydaje mi się, że jest jeszcze lepiej. BRAWO! Tak powinno być w każdym sklepie!