Opinia użytkownika: Ada_3
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Na stacji paliw BP w Krakowie znalazłam się przypadkowo. Chciałam napić się kawy i zauważyłam, że na stacji jest również punkt gastronomiczny. Wchodząc do lokalu zauważyłam, że jest kilka osób, które stały do kasy. JA podeszłam do tej, gdzie znajdował się punkt gastronomiczy. Zaraz podeszła do mnie młoda dziewczyna, która z uśmiechem i grzecznie zapytała mnie czym może mi służyć. Poprosiłam kawę i usiadłam przy stoliku. Na zamówiienie czekałam dwie minuty, więc bardzo szybko kawa została mi podana. Lokal wydawał się bardzo czysty i bardzo dobrze zorganizowany. Obsługa bardzo grzeczna i usmiechnięta i nie tylko przy kasie gastronomicznej, ale również przy pozostałych stanowiskach. Obsługa bardzo sprawna i szybka. Żaden klient nie stał w kolejce dłużej niż 3-4 minuty. Produkty na półkach zarówno na sklepie jak i za ladą były bardzo estetycznie i ładnie uporządkowane. Ułożone równo, tematycznie i widocznie. W częsci gstronomicznej jest kilka stolików, na których było czysto. Nie było pozostawionych naczyń czy okruszków. Na jednym stoliku był widoczny kurz. Ale ogólnie schludnie i czysto. W takim miejscu można nawet spokojnie cos zjeść, bo widacć że jest czysto i miło.