Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Potrzebowałam porady przy zakupie telewizora, poprosiłam pana z obsługi o pokazanie mi czegoś innego niż tzw. Promo,dzięki któremu obraz na każdym telewizorze wygląda doskonale. Ów pan próbował puścić film z pendrive'a co nie bardzo mu wychodziło, fakt ten skwitował stwierdzeniem "ja się na tym nie znam", pomagał mu ochroniarz, który moim zdaniem lepiej nadawałby się do obsługi klienta niż pan z obsługi. Zapytałam również o marki telewizorów, jakie są warte kupna i o ich awaryjność, niestety, również na te pytania nie uzyskałam odpowiedzi. Przed kupnem telewizora poczytałam trochę informacji w internecie na ten temat, i niestety muszę stwierdzić, że moja wiedza na temat telewizorów była większa od pana, który wykonuje tę pracę odpłatnie. Żal, że przez lenistwo i olewactwo personelu nie można skorzystać z pomocy obsługi i nie pozostaje nic innego, niż tracenie czasu na samodzielne poszukiwanie informacji.