Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jak na jeden dzień wystarczy wrażeń, przynajmniej tak myślałem... i grubo się myliłem. Po powrocie z pracy chciałem wprowadzić zdjęcia do komputera - kolejny "zonk" - w zestawie kolejny brak, tym razem płytki CD z instrukcją i programami. Wiedziałem, że jutro przed pracą znowu czeka mnie wycieczka do sąsiedniego miasta. Po wejściu do sklepu zostałem zauważony przez pana który dzień wcześniej wydawał mi pokrywę na obiektyw - musiał mnie poznać bo zrobił bardzo dziwną, zmartwioną minę. Zapytał co tym razem się stało, po wyjaśnieniu, że brakuje jeszcze dwóch płyt CD pan stwierdził, że będzie musiał je ściągnąć z Gliwic i może to trochę potrwać, chciał wziąć ode mnie nr telefonu, by osobiście doprowadzić sprawę do końca. Jechanie po raz czwarty do sklepu (dwa wyjazdy wczoraj, jeden dzisiaj) nie było ciekawym rozwiązaniem, więc zapytałem czy czasami w modelu wystawowym nie znajdują się te płytki. Pan uznał pomysł za dobry i z pękiem kluczy zniknął z pola widzenia. Po ok. 2 minutach wrócił ucieszony z dwoma płytami CD. Ja również byłem ucieszony, że nie będę musiał jechać do sklepu po raz czwarty. Grzecznie przeprosił za sytuację, przyznał, że tak zdekompletowane zestawy zdarzają się niezwykle rzadko. Pewnie, gdyby sprzedawczyni przed wydaniem towaru sprawdziła jego kompletność, a ja nie spieszyłbym się do pracy i w ufności dla tradycyjnych sklepów obejrzał na miejscu aparat - ta sytuacja nie miałaby miejsca. Cóż wina leży tak po jednej, jak i po drugiej stronie. W sumie wszystko szczęśliwie się zakończyło. Będzie to dla mnie przestrogą, by sprawdzać zakupione sprzęty i nie robić zakupów w pośpiechu.