Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: sklep Komfort w CH Matarnia w ofercie sklepu dywany, wykładziny panele i podłogi. Na witrynie sklepu wielkie plakaty „zimowa wyprzedaż” No to zaglądam. Obsługa zajęta przy punkcie obsługi/kasie, sklep przypomina market samoobsługowy- możesz pochodzić, obejrzeć a gdy chcesz cos kupić wołasz obsługę. Niestety nikt z obsługi nie zainteresował się obecnością klientów w sklepie. Mimo iż zaraz po wejściu do sklepu zauważyłam 3 sprzedawców. Najwyraźniej wyszli z założenia, że większość klientów w sklepie przyszła do sklepu obejrzeć dywany i tyle, ale zainteresowanie obsługi, może jakaś zachęta na pewno zatrzymałaby część klientów i niewykluczone że wpłynęła w ten sposób na wzrost sprzedaży- bo przy tych cenach zachęta jest potrzebna.