Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: _red_

Dotycząca firmy: GENERALI

Treść opinii: Na infolinie firmy Generali dzwoniłem aby dowiedzieć się czy jestem już objęty ubezpieczeniem grupowym. Po wybraniu numeru telefonu dedykowanego dla telefonów komórkowych usłyszałem komunikat: "Dla danego obszaru infolinia jest aktualnie niedostępna". Chciałem jednak już dziś uzyskać jakieś informacje więc wybrałem numer dla telefonów stacjonarnych. Po wykręceniu numeru od razu zgłosił się automat informujący o fakcie nagrywania rozmowy. Następnie automat poprosił o wybranie tematu rozmowy. Po wysłuchaniu kilku opcji do wyboru wybrałem temat Ubezpieczenia Grupowe. Po trzech sygnałach oczekiwanie zgłosił się pracownik, który miło się przedstawił i zapytał o co chodzi. Po wytłumaczeniu zostałem poproszony o numer polisy. Tu pojawił się kłopot ponieważ nie mam jeszcze żadnych dokumentów, które miały dotrzeć do mnie pocztą i nie znałem numeru polisy ponieważ go nie miałem. W tej sytuacji pan z obsługi poprosił mnie abym skontaktował się z innym numerem infolinii. Podyktował mi numer i za chwile już dzwoniłem. Po podanym numerem nie było już automatu od razu zgłosiła się pani z obsługi prawdopodobnie sekretarka ponieważ po wytłumaczeniu o co chodzi od razu mnie połączyła do kompetentnej osoby. Po chwili już rozmawiałem z osobą, która na pewno miała mi pomoc. Po raz 3 wyjaśniłem o co chodzi, znowu zostałem o pesel w celu weryfikacji danych. Okazało się, że nie widnieje w ich systemie. Na pytanie kiedy się pojawię skoro dokumenty wypełniałem jakieś 3 tygodnie temu otrzymałem informację, że to zależy kiedy zostanie mi pobrana pierwsza składka. Na moje pytanie o to czy w ogóle wpłynęły do nich dokumenty zlecające pobór składek i zarejestrowanie mnie jako klienta pani nie potrafiła odpowiedzieć. Nie otrzymałem również żadnej informacji kiedy i czy w ogóle otrzymam jakąś przesyłkę z dokumentami potwierdzającymi objęcie ubezpieczaniem. Jak na początek współpracy z tą firmą już niestety pojawiły się obawy, mam jednak nadzieje, że sprawa wyjaśni się gdy skontaktuje się z pracodawcą przez którego składane były dokumenty. Wystawiam pozytywną ocenę, ponieważ pomimo, że byłem kilka krotnie przełączany do innych osób wszystko przebiegło bardzo sprawnie i szybko.