Opinia użytkownika: _red_
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Do Empiku zaszedłem po upominek na walentynki. Od początku wiedziałem co chce kupić więc nie marnowałem czasu na rozglądanie się po sklepie tylko od razu skierowałem się do działu z muzyką. Tam szukałem płyty na dziele muzyka polska ale nie mogłem jej odnaleźć więc poszedłem poprosić o pomoc kogoś z obsługi. Podszedłem do wysokiego mężczyzny z plakietką z której odczytałem jego imię. Poprosiłem o pomoc w odnalezieniu płyty. Pracownik bardzo miło zareagował i od razu udał się ze mną na poszukiwania towaru. Po paru chwilach okazało się, że nie mogłem odnaleźć płyty ponieważ nie była ona na dziele muzyki polskiej tylko na witrynie z nowościami. Wziąłem płytę i udałem się do kasy. Po krótkiej chwili oczekiwania w kolejce zostałem obsłużony. Miałem płacić kartą więc chwile to zajęło ponieważ za pierwszym razem karta została źle odczytana przez terminal. Po chwili jednak wszystko się udało i opuściłem sklep z upragnioną płytą. Często robię zakupy właśnie w tym Empiku pomimo że w Lublinie są 3 te sklepy. Obsługa jest tam zawsze miła i skora do pomocy. Wszystkim polecam.