Opinia użytkownika: Agulandia
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bank nie posiada parkingu dla swoich klientów, dlatego zaparkowanie w jego bezpośredniej okolicy jest trudne. Można zostawić auto na chodniku przed bankiem, aczkolwiek najpierw trzeba przejechać przez dość wysoki krawężnik i zmierzyć się z dziurawą, wyboistą nawierzchnią. Liczba takich "miejsc parkingowych" jest ograniczona, więc z reguły ma się tez trudności z wyjazdem, gdyż auta blokują się wzajemnie. Wewnątrz banku zawsze panuje porządek, nawet na stolikach przeznaczonych dla klientów nie ma porozrzucanych ulotek, które są zawsze pookładane na stojakach. Wnętrze wygląda czysto i urządzone jest w sposób funkcjonalny. Bank posiada kącik zabaw dla dzieci i wygodne kanapy dla oczekujących klientów. Czas oczekiwania na obsługę jest zróżnicowany, w zależności od tego ilu jest obsługujących pracowników. W przypadku nieobecności któregoś z pracowników obsługujących klientów tworzeniu kolejki, zawsze zapobiega osobiście Pan Dyrektor, który bądź tłumaczy powstanie kolejki bądź też kieruje w miarę możliwości do innego pracownika. Pracownica obsługująca VIP-ów również dokłada wszelkich starań aby nie tworzyły się kolejki i w miarę możliwości obsługuje również osoby, które czekają do stanowisk obsługujących konta konsumenckie. Pracownicy ubrani są w sposób elegancki, ale nie rzucający się w oczy; plakietka z imieniem i nazwiskiem powoduje, że klient zawsze wie przez kogo jest obsługiwany. Pracownicy zawsze są mili i rzetelnie wyjaśniają oferty. Nie wykazują zniecierpliwienia nawet przy zadawaniu dodatkowych pytań, udzielają wszelkiej pomocy w doborze najkorzystniejszych warunków np. kredytu. Jeżeli klienta zaczęto obsługiwać przed zamknięciem banku, obsługuje się go z taką samą starannością nawet po jego zamknięciu. Jedyny dyskomfort jaki mogą odczuwać klienci, wynika z faktu, że stanowiska ds. obsługi klientów znajdują się blisko siebie i blisko kanap dla oczekujących klientów, co może powodować, że osoby postronne częściowo mogą słyszeć rozmowę.