Opinia użytkownika: Monique_2
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Przy okazji opiniowania promocji getinbanku zajrzałam na stronę getinonline.pl, sprawdzając ofertę banku. Strona została przygotowana do składania wniosków online. Sprawdziłam zakładkę lokaty, no i oczywiście promocja „lokata walentynkowa” 6% ale oprocentowanie nominalne-już mniejszym drukiem- 4,8% klikam szczegóły. Niestety cały czas mam wrażenie, że czytam ulotkę promocyjną. W żadnym razie nie przypomina to typowo bankowych stron, regulaminów, tabelek itp. Po obejrzeniu całej strony znalazłam „Karte produktu” no i w końcu ‘dokumenty do pobrania” i jest regulamin- ale do pobrania w PDF-ie a szukałam go przez dłuższą chwilę. Klikanie w kolejne zakładki pokazuje „plakaty” reklamowe, składające się ze zdjęcia „doradcy”, karty kredytowej itp. i zdawkowych informacji. Szczerze mówiąc-mam dosyć. Być może oferta skonstruowana w ten sposób zachęci przeciętnego konsumenta, ale ja należę do tych dociekliwych, i nie podoba mi się konieczność poszukiwania istotnych informacji czy też ściąganie kolejnych plików, żeby czegokolwiek się dowiedzieć