Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: LOTOS
Treść opinii: Skorzystałem z usług tej stacji paliw będąc w podróży. Jest to stacja oferująca bodaj najtańsze paliwo LOTOS w okolicy. Gdy podjechałem pod dystrybutor na stacji nie było większego ruchu. Było natomiast bardzo wietrznie. Pracownik stacji uganiał się za zerwanymi przez wiatr śmietnikami, a także porządkował to, co się z nich wysypało. Otoczenie dystrybutora nie budziło zastrzeżeń. Było czysto i schludnie, a na ziemi nie leżały żadne paragony czy inne śmieci. Obok dystrybutora znajdowała się woda, którą można było przemyć szyby. Ceny paliw były odpowiednio wyeksponowane, a gdy zacząłem tankować, na liczniku pojawiała się ta sama cena. W trakcie tankowania podszedł pracownik i zapytał czy może mi jakoś pomóc. Gdy zaprzeczyłem, wrócił do swoich obowiązków. W samym sklepie również było czysto. Pracownica zapytała o mnie o kartę lojalnościową, następnie naliczyła punkty i powiedziała kwotę do zapłaty. Płaciłem kartą płatniczą, wobec czego Pani zapytała czy życzę sobie fakturę, czy też wystarczy mi paragon. Gdy zażyczyłem sobie paragon zapytała czy mam ochotę na słodycze, które są w tej chwili w promocji. Wobec mojej odmowy przystąpiła do finalizacji transakcji. Po otrzymaniu paragonu opuściłem stację i udałem się w dalszą podróż.