Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Strona Netii z której skorzystałem jest wzorowym przykładem jak powinna wyglądać internetowy produkt który jest jasny czytelny i zrozumiały. Cała strona jest podzielona na trzy osobne segmenty dla klienta dużych firm, mniejszych firm oraz dla klientów indywidualnych. Nie zważając na ofertę chciałem porozmawiać z pracownikiem Netii na temat dostępności podłączenia się do ich sieci teleinformatycznej. Zakładka"Kontakt" była bardzo widoczna więc nie miałem problemów znaleźć sposób na skontaktowanie się. Co ciekawsze Netia oferuje wszystkie sposoby kontaktu wychodząc z tego im więcej sposobów kontaktu tym więcej zainteresuje się ich ofertą. Doskonale wiemy że niektórzy wolą rozmowę telefoniczną a niektórzy wolą internet. I tak Netia w świadomości że klient lubi prawo wyboru oferuje wypełnienie formularze internetowego, proponuję zwykłą rozmowę telefoniczną z konsultantem lub też telefon przez Skype oraz co moim zdaniem jest najlepsze popularny "chat".Co ważniejsze większość z tych opcji jest darmowa. Wybrałem chata a przed zalogowaniem wpisałem tylko swoje imię i nazwisko. Na początku byłem 7 w kolejce a komunikat poinformował mnie że będę musiał czekać aż 28 min. Warto zauważyć że z każdą zmianą oczekiwania pojawiał się komunikat głosowy o zmianie czasy oczekiwania. Ogólnie rzecz biorąc czekałem jakieś 11 minut. Na pytania które zadałem uzyskałem oczekiwane przeze mnie odpowiedzi które było jasne i zrozumiałe. Konsultantka bardzo szybko odpisywała zachowując profesjonalizm i staranność pisanych słów. Na koniec zapytała mnie tylko czy zaproponowana oferta była dla mnie interesująca toteż ja odpowiedziałem twierdząco. Widać w tym zainteresowanie klientem i jego problemami. Tak powinna wyglądać sprawna obsługa klientów.