Opinia użytkownika: Agnieszka_2046
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Chcąc kupić nową szafę zaczęłam od przeglądania ofert w internecie. Najkorzystniej cenowo okazało się w Jysku. Wybrałam szafę, jest to produkt na zamówienie. Zadzwoniłam pod wskazany nr, aby zapytać o szczegóły. Okazało się, iż szafę należy zamówić osobiście w sklepie. Tak też zrobiłam. Będąc w sklepie czekałam w krótkiej kolejce, następnie zostałam obsłużona szybko i sprawnie przez młodą kobietę, ubraną w widocznie za duży polar z firmowym nadrukiem. Wygląd miejsca obsługi nie był zadowalający. Przy kasie był chaos, a wnętrze sklepu ogólnie nadaje się do odświeżenia lub remontu. Zostałam poinformowana o czasie oczekiwania na szafę, czyli max. 2 tygodnie. Już po 5 dniach dostałam wiadomość, że szafa jest do odbioru w sklepie. Byłam mile zaskoczona czasem realizacji zamówienia. Odbiór szafy był na tyłach sklepu, gdzie znajduje się magazyn. Po krótkim oczekiwaniu otrzymałam moje zamówienie od młodego mężczyzny, ubranego w strój służbowy. Jednak po dotarciu do domu okazało się, że nie wszystkie elementy były od szafy, którą zamówiłam. Rozczarowana wróciłam do sklepu tego samego dnia. Po okazaniu paragonu wydano mi właściwe elementy szafy. Pan odpowiedzialny za tą pomyłkę mnie przeprosił. Jednak była to dla mnie strata czasu i pieniędzy na przewóz szafy.