Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Chciałbym napisać kilka słów o placówce banku z którego korzystam. BZWBK, jest bankiem, którego oferta mi odpowiada, dlatego też wybrałem sobie ten bank, nie inny. Strona internetowa, e-konto działają bez zarzutu. Aczkolwiek, chcę napisać o samej placówce. Jako wyznawca internetu, nie znoszę, wręcz nie cierpię chodzenia do banku dlatego wszelkie operacje dokonuję elektronicznie. Dzisiaj niestety musiałem się udać na "chwilę" do banku. Generalnie, placówka zadbana, personel bardzo ładnie i estetycznie wyglądający, konsultantka wiedziała o czym mówi, znała odpowiedzi na moje pytania. Nie miała problemu z pomocą. Aczkolwiek, chciałbym się dowiedzieć, dlaczego na 3 stanowiska kasowe (wpłaty, wypłaty, przelewy, oszczędności) do dyspozycji była tylko jedna. Dzięki czemu, niestety, musiałem czekać ok. 15-20 minut na wpłacenie kilkuset złotych. Przede mną był klient, który potrzebował obsługi w zakresie konta oszczędnościowego. Dlaczego też został skierowany do kasy ? Rozumiem, kasa może prowadzić obsługę takiego klienta, ale w takim przypadku uruchamiamy stoisko przeznaczone tylko do wpłat i nie ma problemu z klientami, którzy wymagają tak prostych czynności jak wpłata/wypłata. Istnieje tez rozwiązanie, mianowicie, zainstalowanie wpłato - matu, ale na to placówka jeszcze nie wpadła. Reasumując, placówka w 3/4 jest godna polecenia i zachwytu, reszta pozostaje mocnym postanowieniem poprawy.