Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Centrum Medyczne LIM zostało zreorganizowane i przyłączone zostało do grupy LUXMED. Efektem połączenia jet wyraźnie trudniejszy dostęp do lekarzy specjalistów. Aktualnie czas oczekiwania na konsultacje kardiologa wydłużył się do 1,5 miesiąca. Dodatkowym utrudnieniem jest bardzo zła łączność telefoniczna. Oczekiwanie na połączenie z Recepcją jest często ok. 6 minut. Po wielokrotnych próbach telefonicznego rezerwowania wizyty dowiedziałem się, że receptę na lek kardiologiczny TRITACE, mogę odebrać po 5 dniach i w bardzo odległym miejscu, przychodnia w Centrum Warszawy w Mariot-cie. Tymczasem mam codziennie pobierać dawkę leku i zapas kończy się pojutrze. Organizacja pracy przychodni znacznie się pogorszyła, podobno z powodu znacznego wzrostu ilości pacjentów. z pozdrowieniem Grzegorz T