Opinia użytkownika: Alex
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Ostatnio zauważyłam, że portal organizuje bardzo dużo konkursów z nagrodami w zamian za zgłaszane opinie. Bardzo mi się ten pomysł podoba, gdyż zachęca do dzielenia się doświadczeniami z obsługą z innymi, ale przyznawanie nagród za największą ilość obserwacji bardzo obniża jakość zgłaszanych obserwacji. Np. podczas konkursu walentynkowego bardzo wielu było uczestników, którzy zamieszczali po kilkadziesiąt obserwacji dziennie, po przejściu się po jakiejkolwiek galerii handlowej. I pisali później obserwacje typu "bardzo fajny sklep", "sklep jest w porządku", "ładny sklep", "miła obsługa" itp. Niestety tego typu obserwacje nie wnoszą wiele do poprawy jakości obsługi, zwłaszcza, że duża ich ilość dostawała wysokie oceny 4-5. Zgłaszane opinie powinny być również oceniane pod względem merytorycznym.