Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Igor_14

Dotycząca firmy: Platforma Canal+

Treść opinii: „n telewizja” – dalszy ciąg 15.02.2011 roku w godzinach popołudniowych połączyłem się telefonicznie z biurem obsługi abonenta. Tym razem na połączenie czekałem około 12 minut. System łączący abonentów przekierował mnie do konsultanta. Rozmowę przeprowadziła ze mną bardzo miła Pani. Opowiedziałem Jej moją całą „przygodę” z n telewizją, tzn. braku przesłania sygnału do odbioru zakupionych przeze mnie pakietów tematycznych do chwili rozmowy z Nią, a mianowicie 5 dni … Podkreślam, Konsultantka była bardzo miła, wykazała się dużą zdolnością do empatii i postanowiła mi pomóc w ramach swoich możliwości. Wykonując Jej plecenia wspólnie przeprogramowaliśmy dekoder, po czym w ciągu 24 godzin dział techniczny n telewizji miał mi ponownie przesłać uprawnienia do odbioru programów. Oprócz tego po zgłoszeniu przeze mnie nadal istniejącego problemu z zalogowaniem się w strefie abonenta na stronie internetowej n telewizji w postaci odrzucania mnie po każdym trzykrotnym logowaniu jako abonenta Pani konsultantka dokonała jakichś poprawek w systemie i wreszcie zalogowanie się do mojego konta stało się możliwe. Odczekałem kolejny dzień i ponownie wybrałem numer tel. do biura obsługi abonentów, aby kolejny raz zgłosić, że nadal nie odbieram sygnału telewizyjnego. Podczas drugiej próby połączenie z konsultantem doszło do skutku. Tym razem odebrał miły Pan, któremu znowu musiałem opowiedzieć całą historię dotyczącą zgłaszania od tygodnia braku możliwości odbioru przeze mnie programów z platformy n telewizji. Wspólnie z Panem konsultantem ponowiłem całą procedurę sprawdzania ustawień dekodera, numerów, sygnału podłączonych anten itp. Pan konsultant upewniwszy się, że wszystko z mojej strony jest w porządku przeprosił mnie i połączył się z działem technicznym. Po około 10 minutach w słuchawce mojego telefonu ucichła znana, niemiła dla mnie melodia i powrócił Pan konsultant, który w sposób bardzo uprzejmy poinformował mnie, że nie odbieram sygnału ponieważ w wyniku pomyłki dział techniczny wysyłał uprawnienia na inny numer dekodera lub karty. Przeprosił mnie za zaistniałą sytuację i oznajmił, że wciągu 24 godzin powinny zostać przesłane na mój dekoder i kartę uprawnienia do odbioru programów n telewizji… Uśmiechnąłem się słysząc to i nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na to, że tym razem dział techniczny n telewizji nie pomyli się i w końcu umożliwi mi odbiór programów. Nie oceniam pracujących konsultantów, bo okazali się bardzo miłymi ludźmi i za każdym razem w ramach swoich możliwości próbowali mi pomóc, ale organizację i jakość świadczonych usług przez n telewizję oceniam bardzo negatywnie wystawiając im drugi raz ocenę -5. Brakuje słów, by opisać taką indolencję i ignorancję klientów!